Tuesday 16 October 2012

Habuk, habuk dan habuk


Holla nenek atuk makcik pakcik sekaliannn... So as long as you miss me ? "Perahsantan sana...Takde siapa rindu kau :p " K fine fine tak rindu takpe. Sorry lah dah lama menyepi, takde khabar berita mahupun post-post yang sedih atau gembira. Lol apa ayat aku ni ? Skema bukan main lagi engkooo.....Jap jap nak tiup habuk yang penuh..fuuuuuhhhhhhh..................................... haa dah bersih blog aku. Takde habuk dah. Tinggal nak cuci sawang je.

Hahh k dah panjang bebenoo muqaddimah tadi. Perkembangan terbaru aku ? Cehh belagak gaya engko pelakon wanita popular pulak en ? K k sekarang ni exam month so kebarangkalian untuk aku meng-update-kan blog ni agak susahlah adeyyy........Hahaaa !!! Macam mana nak score PAT kalau tak belajarkan ? Tapi itulah masalah aku, aku ni agak malas sikit bab-bab nak baca buku tapi aku kena jugak berusaha untuk masa depan bangsa dan negara ! Lol hahahaha tetiba. Tapi so far so good. Aku rasa kalau aku rajin lagi banyak, aku memang boleh berjaya. Cuma sekarag ni kena cekalkan sikit hati. Ohh nanti cuti en en ? Aku en nak gi jumpa *wink-wink* hahahaha rahsia ah.. Mana boleh bagi tahu. Nanti jadi gosip mak jemah pulak kan  ? k dah aku, dah malas nak menaip ni. Nanti tak pasal-pasal muntah hijau korang, kena baling dengan batu secara berjemaah pulak aku ni. Hahaha k k dah tak lawak. Nanti kalau rajin aku update lah lagi iyeee ? Bye bye

No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011