Friday 3 February 2012



Hello kaum hawa dan kaum adam ? Ape khabar semua ? Sehat tak ? If tak sehat , better u get off right now and take a little bit of rest *ape-aku-melalut-?* So far so good .. Ape yang good nyer ? Mesti lah sekolah .. There's no more cry *betol-ke* , no more rasa macam , "Arghhhh ! Aku terpinggir !" , lagi rasa ape ea ? Ntah laa ~ Just forget it .. So bila dah sekolah of course lah kerja sekolah dah tinggi bertimbun macam gunung Everest *betul-ke-aku-eja* lantak* Tinggal masa nak meletup je .. Dengan aktiviti kokurikulum nye lagi .. Hidup hidup .. Nak berjaya macam nie lah gaya nye .. 

Hari nie 3/2/2012 , ramai kengkawan yang baru kenal dah pergi ke sekolah sekolah elit yang di mohon .. So , untuk korang semua , take care tau , jage kesihatan , jage makan , jage minum , jage diri , jage semua lah .. Kalau ade orang buli bagi tau cikgu tak pon bagi tau aku *tipu-je* .. Nanti korang buli siapa yang buli korang tuh .. Tapi jangan dendam dendam eh ? Tak baik tau .. Nak balas , time tuh juga korang balas .. Jangan simpan sampai korang jadi gilaa tau ~ Aku tak nak kawan aku ada yang gilaa ~

Actually aku malas macam aku ni bos je .. Suruh je orang buat untuk aku .. Kalau ada orang rajin nak taip kan blog untuk aku , aku dah duduk silang kaki sambil baca surat khabar terbalik .. Bagi je tau nak taip ape .. Nanti ade orang taip kan .. Indah nye hidup ~ haha .. Melalut .. Kbye !

No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011