Monday 23 January 2012


Okeyy ape korang tengah buat sekarang nie ? Pada jam tepat 1.00AM ? Mesti laa ramai yang dah berdengkur mengalah kan lion .. Haih ! Aku ? Ntah bile nak tido pon tak tau .. bosan dowh ! nak mecej die ? Ceyh ! encet aku abang aku gune .. huh ! nak call ? sian .. takot die da tido pulak .. hmm .. Saba je la .. hmm .. So far how my school ? Ceh ! sgt la ohsemmm .. tapi ken .. aku sediyy sebab aku rase agak terpinggir dari Athirah dengan Sahira .. maybe ak je rase kot sebab kitorang da tak satu kelas .. macam tahun lepas even Athirah tak satu kelas dengan aku and Sahira , tapi kelas sebelah sebelah , so tak kesah sangat la .. rehat pon same same .. now everything has been change .. nak rehat same pon susah ..hmm .. just maybe ade yang pernah rase macam aku rase sekarang nie .. ouh sangat lah ohsemm rase nyer .. sah lagi sahih .. macam mane aku ubat hati yang luke nie ? soalan cepumas ! aku akan sebok kan diri dengan keje yang menggunung sampai tak larat then aku akan tido .. kan mudah ? CEHHH !!! tapi nie sume perkare betol ..

Actually aku tak tau nak update ape so bagi la citer sediyy seket .. tengok la esok aku rajin aku update keyh ? Kbye !

No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011