Saturday 7 January 2012

I'm 16 ??

                                                          

Heyy u alls .. Sorry coz lame giler + gaban tak update .. LOL ! Tipu je .. So now i'm sixteen ?? hahaha ! tipu je .. belom lagi .. lambat lagi .. just dekat sekolah je boleh belagak 16 , ce bagi mykad , komfem , 16 tahun pon tak sampai lagi ..

Okey okey , first at all , still awal bulan 1 ken , so tak terlambat la aku nak wish HAPPY NEW YEAR  to all warge warge die Malaysia tak kire tua , muda dah kawin , baru dapat baby , baru lahir and so on .. AZAM tahun baru nie ? takde kot .. malas nak berAZAM .. sebab nyer takot tak tercapai nanti nangis guling guling pulak .. lalala~ *joke ..

So time masok sekolah je opcoz la happy dapat jumpe Sahira , Athirah dan kawan kawan yang lain .. tapi kesian nye kat aku sebab aku terpisah daripada diorang , diorang dapat kelas same iaitu kelas SAINS AGAMA manakala aku tercampak dalam kelas yang aku nak iaitu kelas PRINSIP PERAKAUNAN .. huhu .. So dapat jumpe time rehat n assembly pagi je .. kalau balik pon ari RABU dengan JUMAAT je dapat balik samesame ..

erm .. Actually aku tak tau nak citer pasal ape , tapi yang pasti nanti aku cerita biar panjang menjele sampai korang muntah nak bace .. kbye :)

No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011