Tuesday 11 October 2011

Mak belanja TUTTI FRUTTI & Kak Kina belanje KFC

 Assalamualaikum...
Ini ape ? alaa...buatbuat tak tau pulak..
Ini kan TUTTI FRUTTI..tak tau ke buatbuat tak tau ?
Okey la..introduce sikit..
Yang warne hijau tuh kak Aisha punye..rase die sedap la jugak..rase masammasam sebab yogurt + kiwi kan..
Yang warne pinkpurple ade 2oreo kat tepi aku punye..sedap ~ nyum2~ itu blueberry punye perasa..
Yang warne pink pekat ade satu oreo tuh perasa delima..tuh kak Kina punye..pon sedap jugak..
Mak punye dengan bibik punye tak sempat nak ambik gambar sebab dorg tak bagi..haha..mak malu2 pulak..kalau bibik tengok orang ambik gambar die nanti die marah..hoho..so tak berani la nak ambik..nanti die merajuk *okeytuhauta*..



Ignore itu tudung..sebab excited giler nak makan kan :D 
Muke bangge dapat makan tutti frutti..first time kot..haha..lagi satu muke bangge sebab dah habis exam..habis je exam hari ni (11/10/11) mak bawak jalanjalan pegi giant pastu mak belanja tutti frutti..sape tak bangge weyh ? haha..
Aku suke warne biru so tulisan untuk aku warne biru :))
 



Nie la kak kina..kawan merangkap kakak aku..Aku sayang die sangatsangat.. sayang sikit..muuaahhcc :*..haha..oke jangan blushing ye kakak..kak kina nie ambik form6..sekarang da PRA-U la kire nyer..die blanje aku makan KFC..nyum2..sangat sedap :)) untung giler abis PMR..sume orang blanje..haha..
Kak kina suke warne purple sebab tuh aku taip gune kaler purple :))





Yang sebelah aku tuh kak Aisha..die nie malu nak gambar sorangsorang..so aku tolong la bergambar sekali..hehe..aku nie memang pantang jumpe kamera..muke pon tak sebikin tapi nak jugak tangkap gambar..tapi saye tetap suke..tak kesah la orang nak cakap ape pon..uweekk :P
Oleh disebabkan aku tak tau akak nie suke warne ape..so aku gune warne oren :))




Ignore tudung tuh.sebab terlalu sedap..so die tak pikir bende lain dah :D
Dapat makan KFC yang baru tuh..TOMYAM ape tah name die..lupe pulak..yang bile orang ramai makan bangunan KFC tuh bergegar..haha..
Okey tuh je..aku penat da taip panjangpanjang..
Okeyboboii..

No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011