Saturday 10 March 2012


Awak semua dah tidur ke belum ? mesti ramai belum tidur , yela esok kan cutiiiiiiiiiiiiiii........................weeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!! suka gila dowh dapat cuti lama..seminggu lama ke ? *okey-bersyukur* Alhamdulillah..

Petang tadi kan kan , Alhamdulillah aku dapat rezeki..aku dapat kalkulator baru dengan duit RM50..kenapa aku dapat ? okey aku cerita..actually duit ni untuk pelajar cemerlang PMR 2011 tahun lepas..aku dapat sebab result aku antara 4A , 5A , 6A , 7A , 8A dengan 9A..jadi aku diantara itu..malam selasa tuh , aku dengar je la diorang yang pandai-pandai yang dapat 7A ke atas cerita pasal dapat duit tuh..aku pun cakap alaa macam lah aku dapat..*frush!* then , esok lepas balik sekolah aku tertidur..bangun-bangun mak aku kata ada surat cinta untuk aku..aku pun excited gila lah kan..tengok-tengok dari parlimen Sepang..tak sangka aku pun dapat sumbangan dari diorang..aku ouh aku dapat ? really ???!!!!! yela , diorang kata dapat RM200 sorang memang aku semangat lah nak ambillkan duit tuh..haha..


Aku pun rasa macam aku bawa seguni duit tahu tak ? yela RM200 tuh banyak gila keyh..sangat banyak..macam-macam aku boleh beli tahu..hahahaha...so tadi pun siap-siap lah pakai baju kurung colour purple sebab dah janji dengan Sahira and Athirah nak pakai colour purple tuh..semangat gila keyh nak ambil duit , tapi hancur harapan..rupa-rupanya 7A , 8A dengan 9A dapat RM100 , 6A , 5A dengan 4A dapat RM50..tapi ape pun , Alhamdulillah..aku bersyukur..

Tuh je la untuk malam ni..aku nak tidur la..ngantuk sudah..esok nak bangun awal nak tolong mak aku buat kuih..and by the way , korang nak tau ? k , tak nak takyah sibuk baca..and yang nak tau terus kan baca..
Atuk dengan nenek aku datang rumah..tadi sampai *kbatak* yela..lama gila weyh , tak jumpa..last jumpa time raya tahun lepas..lepas tuh tiap kali nak balik kampung ada je masalah yang timbul..huhu...k ahh.. byeee you alll.... :)

No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011