Monday 26 December 2011

22 Desember 2011

                                                       



Heyy oledeyyy... So the ohsem day dah berlalu.. *ohsem ke ? lalalala ~ Alhamdulillah result aku okeyy .. Lepas la kalau aku nak masok teknik tahun depan ..  mamamamama ~ x sangke ouh ade A.. hehe.. Macam mimpi di siang hari je .. hohoho .. hmm ..
Pada pagi yang dinihari memang sejuk ou .. hujan je .. rase macam tak nak keluar dari berselubung dalam selimut .. nak duduk diam diam , tapayah susa susa amik result .. haha .. tapi mak aku awal awal lagi da kejot .. jerit je dari dapur " farah wahida !! bangun !! kejap lagi nak pegi sekolah " .. aku pon dengan malas jawab " kejap la mi ... sopoloh minit lagi .. sejuk nie .. best tido .." .. lepas sepolohminit abang long akuh masok bilik .. "woii kak , bangon .. tak reti reti nak siap pegi sekolah ke ?" .. aduh kacau line la kau nie ... yela yela aku bangun .. Dengan berat hati nyer bangun la jugak sebab orang dah kejut .. Then siap siap pakai baju sume , makan sambil kene kene usik ngan mak aku teros naek kete amik .. Singgah kat seroja amik Thirah then teros pegi sekolah ..



Sampai sampai je tengok .. perghh ! banyak giler kereta .. Then ade yang dah balik tapi kat dewan ramai .. Dalam hati mesti tuh untuk yang straight A's .. lalalala ~ sebelom masok sekolah along akuh bagi advised la sikit then aku , Thirah ngn akak sedare aku pon masok .. pegi jumpe cikgu .. Aku bagai nak pengsan dekat situ jugak ... Ya Allah .. mak guard ! tolong nak pitam .. aku ade A dlm result ? Are u seriuos ? Teros aku pelok thirah .. Aku tanye eh betol ke hape yang aku dapat nie ? Aku x percaye .. Then aku call along aku suruh turun kereta sebab thirah dapat straight A's so kne pegi la amik result die .. bling2 .. Alhamdulillah aku Redha dan terima semua nye .. 



Rase nak je baring macam nie .. Bersyukur dengan ape yang ade .. Alhamdulillah ..

Sorry la lame tak update .. Sebelom amik result tuh aku x sehat .. Kene lelah , seminggu lebih batok batok sampai ilang suare .. So , nak update blog pon tak sempat sebab tak larat nak buat ape pon .. 


Takde makne daa nak duduk depan laptop 24/7 macam selalu .. Adooy3 .. Bile daa tak sehat , atas katil jela tempat aku duduk diam diam ..

No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011