Thursday 29 December 2011

Hadiah ? Awesome !

                                                      



Heyy atok atok , nenek nenek , cucu cucu , cicit cicit dan sekutu dengan nye .. Semalam bersamaan 27/12/2011 aku , along aku , adik aku , kawan adik aku dan pakteh aku pergi Alamanda sebab aku , adik aku dengan kawan die nak tengok citer Alvin and The Chipmunk .. Tapi malang nye , sesampai kat sane , tiket tade ! Aloh ! Sedih ouhh ... Last last kitorang tengok citer Suatu Malam Kubur Berasap ..


Alamak ape nie ? Hahaha .. Nie la hadiah dari abglong kesayangan aku .. Sebab PMR aku dapat math A ... Lalalala ~ Jangan jeles .. Cantik tak ? Bek kao cakap cantik kalau tak aku tembak kao dopolohnam das .. hahaha .. tak tak tak .. gurau jee .. 

By the way , aku malas nak taip sepanjang yang mungkin .. Last dari aku , citer suatu malam kubur berasap tuh memang terbaik dari ladang gandum laa .. rugi sape tak tengok ..

No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011