Wednesday 7 December 2011

Hidup umpama roda yang berpusing di atas jalan~

                                                           

Hello kamu , kami , saya , awak dan sekutu dengan nya... Tajuk macam tak boleh nak panjang menjele jele lagi je kan.. Okey so far , hati aku dah sakit sesangat teramat ter2 ... blablabla...


Kesunyian terasa sangat-2 , mak ngan babah tade 4 hari nie , pergi Indonesia , so far okey la esok dorang balik.. Wahhhh ~! excited giler lah aku.. rindu sangat-2 dah nie.. hari pertama mak aku takde kat rumah malam tuh aku peluk kain batik mak aku then nangis sampai mate bengkak.. Eh pulak , lari topik..


Miss u mommy , daddy.. i love u like a love song bebeyh.. haa sudah ! mereng lettew.. rindu mak ngan babah punye pasal.. okeng-3 , back to the topik , banyak sangat aku ngarut dah nie..


So why la kau buat macam nie haa ? ouh lupe , kau dah ade dunie kau sendiri , dah ade kawan baru , dah ade , dah ade , dah ade ... blablabla ... so ape kau punye alasan ? And by the way , thanks sesangat sangat sebab remove aku eh .. nak tanye kenapa tak block je teros ? lagi senang takde la kalau kau nak carik orang laen terkeluar muke aku .. aku pon senang hati tak tengok muke kau .. nikmat hidop !

Dah-2 yang penting aku akan selalu , membenci mu seumur hidup ku ! Eh lupe nak bagi tau kau , kalau aku tak suke orang tuh , sampai bile-2 aku susah nak terime orang tuh balik .. 
 Kboi !

No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011