Monday 12 December 2011

Masa !



 
 
Heyy u all... Pakcik-pakcik , makcik-makcik , ladies and gentleman... Oppss ! No more ortak macam orang gilerr okeng ? Lalalalala ~! Demit betoll.. Grr...

Di pagi hari , burung-burung sedang berkicauan.. Ade yang nak pegi tengok wayang , ade yang pergi carik makan , ade jugak yang mengawan.. Eh , lebih-lebih nampak ayat.. Okey pada malam yang tenang nie , aku tengah berfikir pasal result yang akan keluar.. Memang ade rase menyesal dalam hidup kalau korang tak belajar betol-betol before exam dulu.. Neves giler-giler ! seriously.. when cakap kat mak , mak mesti tambah perasa supaye aku rase ergh ! Tolong lah ! Aku tension.. Perasaan menyesal? Jangan tanye memang dah menggunung dalam hati nie.. Kekadang aku jeles dengan kawan-kawan aku macam mane dorang manage masa en ? Aku try tak penah boleh sampai tekad tak nak duduk kat rumah..Grrr ~! Aku mengaku aku memang tak ret nak susun atur mase yang aku ade la.... hmm.. Serious aku jeles dengan Athirah , Sahira n yang lain-lain..Dorang pandai manage mase dorang.. Aku ? Hampeh.. Tau nye nampak laptop tergedik-gedik nak online sampai lpe buku.. Bile mak mengaum macam HARIMAU MALAYA mencicit lari carik buku.. Kenapa lah aku tak penah nak serik ? Teruk kan aku nie ? hmmm... Biler result dah nak keluar tau pulak aku nak jadi cacing kepanasan.. TKalau tak serik jugak tak tau lah.. Tak pandai dh.. Tolong ajar aku care nak uruskan mase dalam hidup...

No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011