Saturday 19 November 2011

Is it me ?





   





Heyhey awok... Ye awok le.. Sape lagi.. Meyh ara nak citer something nie.. Tadi pagi ara on9 la kejap kan.. Then ara tengok kat status die.. Die kate setiap kali die bukak profile orang tuh diesakite hati sangat sangat.. Seriously ara terase sebab malam tuh ara rase ara macam tak layan die sangat.. Ara bukan ape , die kan da lame tak online , so ara biar la die maen game puas puas and layan kawan kawan die.. Hmm.. Ntah bile la die nak bagi tau aku yang die ade adik angkat ? Die nak bagi tau aku ape yang aku tak tau dan nak sangat tau ? Fine then, mybe that a complicated things that he must tell me.. Just tell me.. Saye tak marah pon.. Citer je la dari mule sampai habis.. I'am ready for hear about it.. Hmm.. So k then , if awk tak nak bagi tau.. Tapi if saye ade buat salah , tergores u're perasaan , I want to say sory.. Pulak la aku malam nie meluahkan perasaan.. Bukan ade orang kesah pon pasal aku.. Orang lan banyak lagi bende nak buat.. Tapi , please.. Jangan sembunyikan ape ape pon belakang aku.. Memang aku tak eti nak tanye directly, tapi aku tetap ade hati dan perasaan.. Okey ?!
So now.. U alls ape kaba ea ? Lame aku tak melalut.. Well baby sitter mestilah busy kan.. Mane nak buat susu anak lagi , eh eh , susu budak budak nie lagi , nak tolong my makcik dekat dapur lagi , nak tolong kemas rumah lagi.. Mane nak sempat intai intai blog dengan facebook dengan twitter dengan dengan.. Pape je la lagi kan.. Yang sempat dok mesej awak , Athirah , my Abgsedare and Kak Kina.. Then kalau mak mesej aku balas la.. Tak kan tak balas pulak.. Orang laen punye mcj boleh pulok aku balas, mak aku bagi mesej tak boleh balas sedangkan aku topup tuh gune duit belanje yang aku kumpul time sekolah dulu.. Dari siape ? Mak jugak kan ? Tak kan la nak lupe kan buah hati pengarang jantung dunia akhirat aku tuh ? Tak lupe jugak ayah kesanyangan aku tuh.. Mane nak campak die ? Opcoz la dalam hati aku nie ha.. Tak kan la aku nak bagi dekat korang pulok kan ? Die ayah aku.. Mane boleh ambik.. Kau amik aku pancung kau kecuali Allah yang ambik die aku kene la redha.. Tapi jangan la sekarang.. Aku sayang mak dengan ayah aku.. Jangan ambik diorang sekarang Ya Allah.. Aku mohon padamu.. Aku masih perlukan diorang.. Even mak aku kelua pegi umah jiran sebelah pon aku da terpekik terlolong panggil mak aku, inikan pulak....... Dah dah.. Tak nak pikir.. Bukan sekarang tok aku pikir bende tuh.. And now got to go la.. Aku rase tade mood langsung.. And awak , thanks sebab off fon tak bagi tau.. 
Kboi !








No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011