Saturday 5 November 2011

Time kasih bebek !

Assalamualaikum .

Malam nie aku nak berterima kasih yang teramat banyak sangat dekat Fathin Nuramirah a.k.a Bebek sebab dah meng-edit blog aku jadi cantik macam sekarang . Kalau kau harap aku edit blog aku , alamat nyer bungkus masok tong sampah je lah jawapan sebenar . Kau nak tunggu aku edit blog aku macam sekarang tak lah jadi macam tuh . Mau gigi lembu belakang rumah aku amik nanti sebab nak tampal jadi background aku . Tak cukup aku pegi pinjam gigi palsu nenek jiran aku yang emas punye . Gold weyh ! Kau hade ke ? Kau takde , nenek tuh je ade gigi tuh . Import Thailand bhai ! #meroyansudah .

Ni lah Fathin akuh !


Korang tengok lah sampai teleng pon aku tak kesah ! Aku malas nak rotate balik gambar die sebab macam nie pon dah cantik ! Tak percaye ? Tepon nenek kau tanye . Die memang cantik . Aku dah tempah die jadi adik ipar aku . Sape curik potong kaki ! Hahaha . By the way , sape nak kenal dengan die ? Sila angkat telinga anda dan hantar ke e-mail saye . Pastu bagi nombor tepon baru boleh kenal .

Okey lah aku dah malas nak taip panjang panjang . So hopefully bebek kau bace post nie ! Tak bace reject kau jadi adik ipar akuh ! Tak tak tipu je .

No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011