Wednesday 2 November 2011

Yeah ! cuti sekolah

Assalamualaikum .

Pejam celik pejam celik dah nak cuti . Seriously aku tak percaye kitorang budak form 3 lagi dua hari je sekolah . Lepas Raye Haji dengar cerita kitorang akan dicutikan teros , means kitorang cuti dua minggu awal . Wohoo ! Best tuh . Orang lain sekolah kitorang dah cuti . Dapat merasa macam nie sekali je la seumur hidup . So pengajaran jangan sia sia kan masa anda semua . Ececeh .

So tahun nie aku rase aku dah gune banyak mase untuk setadi dengan facebook je aku rase . Aku tak pikir nak buat bende lain yang aku rase tak bermanfaat untuk hidup aku .

*fine aku gemoks .

Kau tau ? Tak tau ? Meyh aku cirita sikit . Sikit je la . Jangan risau . Oke cukup aku melalut . Kau tau aku excited nak cuti ? Kau tak tau . If cuti boleh la aku release tension . Lepas Raye Haji nie maybe aku dah tak on9 kot . Dalam sebulan gitu sebab aku kene tolong makcik aku . Tolong ape ? Rahsie perempuan meyh . Nak tau ? Mana boleh . Bhahaha . Secret la . 

 *Athirah sygs kau !

Athirah . kau tau ? Aku sayang kau . Kau selalu dengan aku this year . Kau suke cerita macam macam even pasal family kau pon kau cerita dekat aku jugak . Kau tau when aku dengar cerita kau aku selalu cakap dalam hati "sian kau thirah . beruntung aku sebab tak kene macam kau . kau memang kuat . aku tau kau boleh hadapi tu semua." Then kau suke cerita pasal AA kau tuh . Fine aku jeles sebab aku takde AA macam kau . Kau ade AA .Kau selalu buat aku nie macam diari kau . Diari bergerak kau . Kalau kau dekat rumah kau mesej aku . Sorry tau sebab kekadang aku tak balas mesej kau. Kau cerita macam macam then kau nangis aku pujuk kau supaye kau lebih tabah . Aku tau kau kuat untuk hadapi semua nie . Aku tau semua yang kau hadapi ade hikmah lah sayang . Kau jangan risau even kau dengan aku baru  je kenal dalam 11 bulan kau memang best lah . Kau tak penah lupe aku . Aku au kau memang the best ever lah kawan :) sayang kau ketatketat :*

*Sahira sygs kau jugak !

Sahira ! Kau jugak ! Sepanjang 11 bulan nie dari mule aku masok sekolah kau yang selalu jadi kawan aku . Bile kite gadoh gadoh manje sekejap je . Tak boleh lame lame nanti aku takde kawan laen . Lepas kawan dengan kau aku kenal Athiah , Amira dan orang lain . Kau memang sekepale dengan aku . Aku selalu cerita macam macam dekat kau . Then bile aku tak cakap dekat kau jangan bagi tau orang lain , mesti satu kelas tau ceirta tuh . Kekadang aku geram dengan kau , tapi ape kau buat memang takde orang lain boleh buat . Bile kite tengok bende tak elok macam orang buat maksiat mesti kie perli orang tuh sampai die tak suke dekat kite . Then kau cakap " sape suruh buat macam tuh ? " . Hidup nie penuh dengan jalan cerita yang menarik . Kau tau aku selalu pikir ape akan jadi bile aku pisah dengan kau dengan Athirah . Aku takot sangat .

Okey lah aku nak release tension dan nak pikir ape akan berlaku pada mase akan datang kalau aku tak bina jalan cerita hidup aku mulai sekarang .

NOTA KAKI : seriously aku sayangs korang !

No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011