Tuesday 15 November 2011

Somewhere


Gotcha ! What are u doing rite now ?somewhere , sometime, somemore , bla bla bla.... Fine aku melalut lagi.. Awak saye rindu.. #ehdiamla! Erm.. peliss la ara.. bajet mcm die rindu kau je tuh.. Ntah2 die xingat pon dkat kau.. Welk ! :p 

Akhir nye . Pada tanggal 9/11/2011 aku sampai jugak dekat rumah makcik aku . Time dalam bus , aku dengan ade sorang kakak nie je pompuan . Nasib duduk sebelah-2 tapi kejap je la sebab nye kerusi tuh longgar ! Tension aku duduk kat situ . Last-2 aku pindah kat sebelah orang lain . nasib aku la kene duduk sebelah lelaki . So , bagiaku x sentuh die , aku letak beg kat tengah-2 . Dengan tanpe segan silu la sebab nye kang tak pasal-2 bergolek aku dalam bas tuh . Seram jugak tau . Nasib die tak halau aku , kalau tak mau aku duduk kat atas lantai je . Sampai-2 aku pegi kedai tepon . First-2 pegi The One tp sebab mahal sangat . RM126 weyh ! Mane nak korek duit ? Kau nak bagi ? Tak kan ? so , aku pon berhijrah lah ke kedai yg laen . Dapat la cover murah sikit . RM50 . Boleh la daripada RM126 . Huhuhu . Aku bkn kedekut ke hape . Tapi nanti aku nak belanje gune ape kan . Then lepas siap makan solat sume , aku call makcik aku suruh ambik kat situ . Pastu tak balik rumah jugak . Pegi pusing tengok makcik aku baru bersalin . Baby boy . Name die Haris Naufal . Comel macam kakak sedare die jugak lah #perasan ! Akhir nye sampai jugak .

Kboii !



No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011