Sunday 20 November 2011

No Title...

                                                           

  


Air yang tenang jangan disangka tiada buaya....
Nak maen gitar , Nak maen kan lagu tok someone :')

Hye awak awak yang ohsem pagi pagi nie.. Lepas je bangun da nampak orang berpakaian putih datang.. Hahaha.. Bagos betul , serve makanan tok aku , tapi aku tak makan langsung.. Dah tige hari aku tak makan pape pon.. Ntah la.. Bile nak makan teros takde mood.. So aku minum air je la.. Ade aku kesah ? Orang laen tak kesah pon aku makan ke , aku minum ke , aku mandi ke , aku , aku , aku.... Blablabla.... 


A lot of story want to tell all of u...

See... Betapa banyak nye cerita yang berbuku dalam hati aku nie ? Cume tak terluah oleh hati je.. Who want to hear it ? Meyh aku cerita sume nyer.. Tapi yang selalu dengar Athirah and Sahira... Die ? Aku jarang cerita sebab tak tau la die nak dengar ke tak kan.. So aku tak cerita melainkan die yang tanye... Tapi kadang kadang aku tak tau nak cerita macam mane membuatkan die marah kat aku..hmmm....


Bile aku tak tau ape yang aku hadapi.. The best solution aku akan mesej Athirah and kekadang mcj Sahira.. Semenjak die balik rumah die jarang mesej aku , aku banyak luahkan dekat Athirah je.. Daripada aku jadi tugu negara tunggu baek aku melalut dengan Thirah...

Sorry awak if terase dengan entry saye kali nie.. Tak de niat nak buat awak terasa... I'm so sorry... Sorry for everything.. Sorry sebab selalu buat awak rimas , sorry kalau selalu serabot kan awak , sorry kalau selalu menyemak kan keadaan , sorry kalau selalu desak awak... Sorry sesangat sangat...... Forgive me :'( 
I'm beg u...

Kboi !




No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011