Sunday 6 November 2011

Raya Aidiladha

Assalamualaikum .

Ape kaba semua ? aku rindu korang . Muahmuah sikit :* okey aku tak melalut okey . Firstly , aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA ! Aku nak minta maaf seandainya ade terkasar bahase , tersilap kate , termelalut tak tentu pasal , termeroyan macam orang giler , dan segala 'ter' lagi lah . Okey dah cukup lah aku minta maaf . 

Hahaha ! So esok jangan lupe pergi tengok orang sembelih lembu ye . Okay now time tok aku plak nak tido

selepas seharian penat tolong masak masak dan orang baru je balik dari makan lepas takbir kat rumah . Mata 

aku pon dah pejam celik pejam celik dah nie .


And the last nie tok korang . Hambek nie . Esok gerenti ade depan , kiri , kanan atau belakang surau atau


masjid .


──────▄▌█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▌
───▄▄██▌█ .................. KETEPIIIIIIII ..................
▄▄▄▌▐██▌█ ........Lembu dan kambing Dah Sampai ......
███████▌█▄▄▄___________________________▄▄▄▄▄▌
▀❍▀▀▀▀▀▀▀❍❍▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀❍❍▀▀ 

Kboi !

No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011